VELIKA ŠKRTICA

Zašto mi trgovina nakon neisporuke robe mora vratiti novac, a Bolt Food smije ponuditi samo voucher?

‘Aplikacije su registrirane izvan Hrvatske, pa inspekcija nema osnovu za pokretanje postupka‘
Bolt Food, Ilustrativna fotografija
 Jakub Porzycki
‘Aplikacije su registrirane izvan Hrvatske, pa inspekcija nema osnovu za pokretanje postupka‘

Dugo sam odgađala pisanje o aplikacijama za dostavu hrane, no kako se u posljednje vrijeme zaredalo nekoliko prigovora na rad nekih od njih, napokon je došlo vrijeme da nešto redaka posvetimo i tom fenomenu. Kažem fenomenu, jer u ionako teško razumljivom svijetu zaštite potrošača, pojava aplikacija za dostavu hrane sa sobom donosi cijeli set novih problema kad je u pitanju reguliranje potrošačkih prava, s kojima su mnogi potrošači bili slabo upoznati i prije pojave tih aplikacija.

Jedan od prigovora koje sam u posljednje vrijeme zaprimila odnosi se na način kako aplikacije uređuju povrat novca, odnosno činjenicu da u mnogim slučajevima, umjesto povrata novca za neisporučenu uslugu, potrošaču odobravaju isključivo izdavanje vouchera, odnosno povrat novca na račun aplikacije ka...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 20:55