SUNOVRAT CESTOGRADNJE

Zašto nam za 6 kilometara autoceste treba pet godina? Da smo tim tempom gradili A1, danas ne bi došla ni do Svetog Roka!

Više je razloga zbog kojih je izgradnja značajnih infrastrukturnih projekata usporena

Ilustracija, gradnja autoceste

 Denis Jerkovic/cropix/Cropix
Više je razloga zbog kojih je izgradnja značajnih infrastrukturnih projekata usporena

Hrvatske autoceste su u lipnju ove godine sklopile aneks ugovora s tvrtkama PU Kolektor CPG i ICM S.P.A. o produljenju roka za izgradnju obilaznice oko Novog Vinodolskog za čak dvije godine, odnosno do 31. ožujka 2027. godine. Izvođači radova uvedeni su u posao u ožujku 2022. godine, a rok za završetak radova bio je ožujak ove godine. No, umjesto toga, 6,5 kilometara lijevog kolnika autoceste i 3,3 kilometra spoja autoceste s Jadranskom magistralom gradit će se punih pet godina! Da stvar bude još gora, ako novi rok bude ispoštovan, od raspisivanja natječaja do završetka radova proći će punih sedam godina! A razlog dvogodišnjeg produljenja zapravo je bizaran, ali puno govori o tome kako stvari u ovoj državi funkcioniraju.

Obveza Hrvatskih autocesta kao investitora bila je ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2025 17:12