Sudjeluju li agencije za istraživanje javnog mnijenja uoči izbora EU u političkom navijanju? Kako treba “čitati” rezultate anketa: kao pouzdan orijentir ili manipulaciju sračunatu da zavede?
I što da rade birači onih stranaka kojima agencije prognoziraju neuspjeh: da odustanu od svojih favorita kad ionako ne stoje dobro ili promijene svoj izbor ako ne žele puhati u rog velikih stranaka, jer D’Hondtova metoda “igra” za njih, a mandata nema bez najmanje sedam posto glasova.
Velike promjene
Ta su se pitanja otvorila nakon zbunjujućih razlika u rezultatima političkih anketa koje mjere preferencije birača. Razlike su goleme, ponegdje dosežu i deset posto! Dok su zadnje europske izbore osvojili kandidati sa samo tri izborne liste, HDZ-ove, SDP-ove i jedan zastupnik ORaH-a, ovog...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....