BITKA ZA VLAST

'ZOVITE NAJMANJE JEDAN SAT DNEVNO BIRAČE I MOTIVIRAJTE IH' Milijan Brkić opet naređuje HDZ-ovcima

SISAK - Čelnik Izvršnog izbornog stožera HDZ-a Milijan Brkić uputio je predsjednicima Županijske organizacije Zagreba, Gradske organizacije HDZ-a grada Zagreba i čelnicima županijskih izbornih stožera dopis u kojem se daju osnovni napuci kakvu kampanju treba raditi i na što posebno obratiti pažnju u kampanji za drugi krug izbora.

Brkićevo uputstvo zabunom je došlo i do novinara Jutarnjeg lista.

U uvodu naputaka Brkić ističe kako je HDZ polučio izvanredne rezultate na proteklim lokalnim izborima.

«HDZ je sa svojim koalicijskim partnerima u prvom krugu dobio 7 župana od 9 izabranih u ukupno 20 županija; 25 gradonačelnika od 41 izabranog u ukupno 127 gradova, te ukupno 136 općinskih načelnika od 256 izabranih u ukupno 429 općina. Pri tome je, kada se zbroje svi važeći glasovi na županijskim razinama (za župane i županijske skupštine), HDZ zajedno sa svojim partnerima, dobio ukupno 3 posto više glasova od SDP-a i njihove Kukuriku koalicije. To je činjenica koju ni SDP-u naklonjeni mediji ne mogu izmijeniti niti prikriti. Moramo biti svjesni da je pred nama drugi izborni krug u kojem biramo osam naših kandidata za župane od preostalih 11 županija, 70 kandidata za gradonačelnika u preostalih 85 gradova, te 136 kandidata za općinske načelnike u preostale 173 općine. Stoga nam je obaveza dodatno se angažirati kako bi u konačnici ostvarili izuzetan rezultat", stoji u uvodu Brkićevih uputa za nastavak kampanje HDZ-a.

‘JESTE LI BILI NA BIRALIŠTU? NE? MORATE OTIĆI I GLASATI ZA HDZ' Kako je Vaso Brkić natjerao ljude na izbore za EU parlament

Nastavlja kako temeljem dosadašnjeg iskustva treba nastaviti s organiziranjem motivacijskih sastanaka s članstvom na svim razinama, neformalnim druženjem s građanima, medijskim nastupima, uporabi Call centara, te ostalim korisnim predizbornim aktivnostima prema procjeni na terenu.

Precizira se kako Izvršni izborni stožer preferira medijske nastupe kanidata na lokalnim medijima, te da će Izvršni izborni stožer određenim kandidatima za župane i gradonačelnike osigurati medijske nastupe i na nacionalnim medijima.

Zagreb od HDZ-ovaca na terenu traži da se i dalje aktivno radi na telefonskom mobilizaciji članstva, da se nastavi s provođenjem anketa, te da uz obilaske birača, kandidati osobno izravno najmanje jedan sat dnevno, komuniciraju s biračima telefonom po slučajnom uzorku.

Upute za nastavak kampanje zaključuje naputak da svi kandidati za župane, gradonačelnike i općinske načelnike organiziraju mini motivacijske skupove sa članovima HDZ-a na kojima će «članstvu dodatno naglasiti važnost izborne pobjede u aktualnoj političkoj situaciji".

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 11:00