FRANJO TUĐMAN

ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE OPTUŽUJU Nema dovoljno šaltera ni WC-a, a parkinga za avione je u staroj zgradi bilo više

 
 Goran Mehkek / CROPIX
 

Nova Zračna luka “Franjo Tuđman” trebala je zauvijek riješiti problem provincijskog zagrebačkog aerodroma, no šest mjeseci nakon njezina otvaranja do javnosti i medija sve češće pristižu prigovori na rad i funkcionalnost novog terminala.

Osim nezadovoljnih putnika, doznaje Jutarnji list, nekoliko je aviokompanija, u više navrata, Upravi zračne luke slalo prigovore i prijedloge kako unaprijediti sustav. Neki od tih dopisa završili su u rukama novinara Jutarnjeg lista, i to nakon što su naše novine, prije desetak dana, izvijestile o nesretnim putnicima koji su, zbog overbookinga i nedostatnog broja check-in šaltera, “izvisili” i propustili plaćene letove.

Iz dopisa koji su pojedine aviokompanije posljednjih mjeseci slale Zračnoj luci “Franjo Tuđman” vidljivo je da ve...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. prosinac 2025 19:42