LEGENDARNI AUTO

Jurica Pavičić o 50 godina Renaulta 4: Objektivno, bio je ružan, grbav poput kvazimoda... bio je najbolji auto koji sam ikad vozio

Bio je to auto koji je više no i jedan oblikovao našu kulturu. Auto koji je stvorio sve naše šverc komerce, s kojim su počeli mnogi naši poslovni imperiji, kojim su okopana naša polja i sazidane sve naše vikendice. Nije bez vraga ideja mog prijatelja da na svakom našem otoku dignemo spomenik francusko-slovenskoj ‘katrici’
Bio je to auto koji je više no i jedan oblikovao našu kulturu. Auto koji je stvorio sve naše šverc komerce, s kojim su počeli mnogi naši poslovni imperiji, kojim su okopana naša polja i sazidane sve naše vikendice. Nije bez vraga ideja mog prijatelja da na svakom našem otoku dignemo spomenik francusko-slovenskoj ‘katrici’

ZAGREB - Negdje sredinom devedesetih, odlučio sam se iz svijeta pješaka premjestiti u svijet vozača i kupiti svoj prvi auto. Bio sam u to doba mladi novinar početnik, bio je rat, a plaće u Hrvatskoj bile su dvjesto ili tristo njemačkih maraka. Dizanje kredita ili kupovina novog auta za mene i za bilo kog pripadnika srednje klase u to je doba bio nezamisliv luksuz, ali je zato tržište polovnih auta cvalo. Pošteno očuvan auto srednje klase moglo se dobiti već za 400-500 njemačkih maraka, godišnje osiguranje koštalo je koliko pola automobila, a samim tim neregistrirani su auti bili dobrano jeftiniji od registriranih.

Moj prvi auto

U splitskim malim oglasnicima tog sam proljeća dao oglas i napisao da tražim auto koji sam sebi mogao priuštiti: Simcu, Dianu ili Renault 4. Tijekom ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 17:57