PIŠE DENIS KULJIŠ

KRONIKA PADA Tragedija ili farsa profesorice Zlatar

Svi u sebi imamo tu klicu autodestrukcije, jedino se kod većine to donekle izbalansira superegom, nekim kontrolnim mehanizmima ili samokontrolom. Zato, uostalom, postoji građansko društvo; ono nas tjera da se obuzdamo kad pokušamo živjeti prepuštajući se niskim strastima i glupim porocima jer držimo do drugih ako nam i nije stalo do sebe
 Boris Kovačev/CROPIX
Svi u sebi imamo tu klicu autodestrukcije, jedino se kod većine to donekle izbalansira superegom, nekim kontrolnim mehanizmima ili samokontrolom. Zato, uostalom, postoji građansko društvo; ono nas tjera da se obuzdamo kad pokušamo živjeti prepuštajući se niskim strastima i glupim porocima jer držimo do drugih ako nam i nije stalo do sebe

Andrea Zlatar Violić, nekoć cijenjena profesorica na Filozofskom fakultetu, supruga uglednog redatelja Boška Violića, nakon tri godine na mjestu ministrice kulture dala je ostavku zbog skandala u kojem je državna revizija otkrila da je u Ministarstvu podigla ukupno 152.000 kuna za putovanja na koja nije išla, a kasnije ih u obrocima vraćala

Dok plitkoumni mediji provode auto da fe ministrice Andreje Zlatar Violić, osjećamo se, recimo, kao da promatramo pad Gerarda Depardieua. Zar je to onaj korpulentni mušketir koji je definirao jedno razdoblje francuske kinematografije? Zar je ovo on, zašto je to sebi učinio? Očito neka bolest volje i duha, nespremnost da se zaustavi u padu do dna, sađe s puta koji vodi ad absurdum? Dakako, svi to imamo u sebi, tu klicu autodestrukcije, jedino ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 16:29