ZAGREB - Nova TV preuzela je vodstvo na televizijskom tržištu! Po gledanosti je, kad je riječ o ciljanoj dobnoj skupini od 18 do 49 godina (share), pretekla RTL i iza sebe ostavila, pojedinačno gledajući, oba programa HTV-a.
Prijelomni trenutak dogodio se ove jeseni kada je Nova TV u udarnom terminu od 19 do 23 sata zabilježila 30,1 posto udjela u gledanosti. Istovremeno je RTL Televizija u udarnom terminu imala udio u gledanosti od 25,3 posto, dok su najlošije prošli HTV1 sa 20,5 posto i HTV2 sa 13,7 posto udjela u gledanosti. Rezultati su to najnovijeg istraživanja agencije AGB Nielsen koje je provedeno za razdoblje od 14. rujna do 2. prosinca 2009. godine.
‘Lud, zbunjen, normalan’
Usporedbe radi, u istom tom razdoblju prošle godine vodeći je bio RTL sa 26,3 posto, druga je ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....