KLJUČNI TRENUTAK

SDP-ova vlada bila je za koridor kroz Neum, a onda je stigao dopis iz Sarajeva: ‘Na to ne možemo pristati!‘

Prvi radovi službeno su počeli 12. svibnja 2008. ali vrlo brzo su stali jer je nedostajalo novca

Jadranka Kosor, Zoran Milanović i Ivo Sanader

 Vesna Veselić/Cropix
Prvi radovi službeno su počeli 12. svibnja 2008. ali vrlo brzo su stali jer je nedostajalo novca

Nakon što je izrađen idejni i glavni projekt, 11. lipnja 2007. godine objavljen je natječaj za gradnju mosta kopno - Pelješac. Bio je to natječaj za gradnju prvog Pelješkog mosta. Zaprimljene su tri ponude koje su se kretale od 1.878,396.826,86 kuna bez PDV-a do 4.387,514.864,51 kune bez PDV-a. Odabrana je najniža ponuda koju je dala hrvatska Poslovna udruga Konstruktor inženjering Split, Viadukt Zagreb i Hidroelektra niskogradnja Zagreb. Vrijednost ugovora u konačnici je bila 1.945,388.829,86 kuna bez PDV-a, a rok za gradnju bio je četiri godine.

image

Ivo Sanader i tadašnji direktor Hrvatskih cesta Stjepko Boban na gradilištu Pelješkog mosta 2009.

Denis Jerković/Cropix

Mjesec...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. studeni 2025 13:35