DRAMA U DRŽAVNOJ AVIOKOMPANIJI

POSLJEDNJI DANI CROATIA AIRLINESA Više od 400 milijuna kuna duga dramatično raste svaki dan. Stečaj je najrealnija opcija

Švicarski Swissair nestao je 2003., mađarski Malev je izdržao do 2012. Nedjeljni otkriva što čeka nas
Švicarski Swissair nestao je 2003., mađarski Malev je izdržao do 2012. Nedjeljni otkriva što čeka nas

Bio je vruć srpanjski dan 2010. U njegovu uredu klima je radila, no on se svejedno znojio. U susjednoj sobi bijesni piloti i stjuardese od njega su tražili da odustane od 10-postotnog smanjenja plaća ili će i dalje štrajkati. Vidljivo nervozan pokušao mi je objasniti stanje u Croatia Airlinesu. “Tvrtka nije pred propašću. Imamo poslovni plan koji će do 2013. godine izvući tvrtku iz krize“, tvrdio mi je tada Ivan Mišetić, predsjednik Uprave Croatia Airlinesa. Srećko Šimunović, njegov zamjenik i izvršni direktor Mirko Tatalović zasipali su me masom brojki i razlozima zašto tvrtka godišnje skupi oko 100 milijuna kuna gubitaka.

Sda je svibanj 2013. godine. Mišetić je kod Emila Tedeschija, gdje se bavi prehrambenim proizvodima i čeka odluku suda o traženoj isplati n...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 17:21