Kada se za proizvod 20-godišnjaka počnu zanimati sa svih krajeva svijeta, a on dobije godišnju nagradu koja se dodjeljuje najboljim mladim poduzetnicima zbog razvijanja biznisa ili najkreativnije ideje, onda ta priča miriše na jednu od onih koje trpamo u ladicu s naljepnicom “američki san”. No, ta još mala tvrtka s pet zaposlenih nije osnovana u SAD-u, niti u nekoj od razvijenih zapadnih zemalja, nego u Hrvatskoj, točnije u Dalmaciji iz koje se pozitivne gospodarske vijesti svode na obaranje broja dolazaka i noćenja turista. Još je zanimljivije što adresa na koju stižu upiti nije u Splitu, Zadru ili Šibeniku, nego u malom Solinu, a ako bi se jednog dana i snimao film o toj tvrtki, ne bi trebalo romantizirati njezine začetke jer ovdje zaista postoji garaža iz koje je sve krenulo, postoji...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....