BRZA REAKCIJA

Svi dobavni kanali Pevexa savršeno su funkcionirali nakon potresa: ‘Bili smo spremni na sve‘

Pevex je i donirao građevinski materijal u vrijednosti od 100.000 kuna u svrhu hitne preventivne sanacije krovišta
Jurica Lovrinčević
 Darko Tomas/Cropix

Potres Zagrebu bio je povod za dobivanje dozvole za rad prodajnih centara na zagrebačkom području u Zagrebu, kako bi oni koji su oštećeni u potresu imali gdje nabaviti neophodne stvari za popravke šteta.

Iz Pevexa napominju da su odmah reagirali spuštanjem cijena za artikle koji su u tom trenutku bili najpotrebniji.

- Nakon potresa koji je bio 22.3., Nacionalni stožer civilne zaštite 27.03. 2020. godine, donio je odluku da se otvore trgovine koje prodaju građevinski materijal na području Grada Zagreba i Krapinsko-zagorske županije zbog saniranja posljedica potresa što je uključivalo i naših pet prodajnih centara u Zagrebu. S obzirom na to da nam je tjedan dana prije toga zabranjen rad, ta odluka nam je uvelike pomogla u rastu prihoda koji su bili minimalni jer smo radili s 10 posto od našeg uobičajenog prometa uz pomoć našeg webshopa. Nakon potresa najviše su se tražile folije za zaštitu, masa za popunjavanje pukotina i boje za zidov - otkriva Jurica Lovričević, predsjednik uprave Pevex-a.

Na navedenom području Pevex ima pet prodajnih cenatra: Jankomir – 13.937m2 , Sesvete- 11.202 m2, Novi Zagreb - 8.939 m2, Črnomerec - 5.593 m2 i Žitnjak - 7.213 m2.

Kako bi koliko-toliko ublažio posljedice potresa, Pevex je donirao građevinski materijal u vrijednosti od 100.000 kuna u svrhu hitne preventivne sanacije krovišta na zgradama oštećenim u potresu.

- Unatoč teškim okolnostima u kojima se svi nalazimo zbog epidemije COVID-19, moramo ispred svega staviti prijeke potrebe naših građana koji su u nekoliko sekundi ostali bez krova nad glavom, te kao zajednica im osigurati što brži povratak u njihove domove - kazao je tom prigodom predsjednik uprave Pevexa.

Trajna strateška prednost

Od samog početka pandemije Pevex je poštovao sve mjere koje je uveo Nacionalni stožer civilne zaštite , tako da su svi zaposlenici imali potrebnu zaštitnu opremu, a prodajni centri su se više puta dnevno dezinficirali.

- To smo i nastavili prakticirati jer nam je sigurnost zaposlenika i naših kupaca na prvom mjestu. Rad u uredima je organiziran većim dijelom od doma, uz iznimku uprave i direktora sektora. Naši dobavni kanali savršeno su funkcionirali i bili smo spremni na sve izazove, no kvalitetni partnerski odnosi u kriznim situacijama posebno dolaze do izražaja, a naši partneri su bili na visini zadatka. Nestašice materijala nije bilo jer imamo veliki lager i proaktivno pratimo naše zalihe tako da smo spremni odgovoriti na sve izazove - kaže Lovrinčević.

Neovisno o potresu, isti dan kada je zabranjen rad , Pevexova opcija „Click & Collect“, koja je do tada bila dostupna u samo nekoliko centara, uvedena je u sve centre, a broj artikala koji su dostupni preko web shopaje udvostručen.

- Sve je to rezultiralo rastom prihoda pa će trajno ostati kao strateška prednost nad konkurencijom. Taj se kanal održava i dalje, ali se jednako radi na razvoju i unaprijeđenju svih kanala kupnje kako bi se pružilo jedinstveno omnichannel iskustvo te da bi kupac mogao sam birati koji mu kanal najviše odgovara. Uvedeni su i drugi oblici prodaje na daljinu poput telefonske i e-mail narudžbe. Telefonski pozivi su nam skočili sa 100 na 1000 dnevno, a webshop je eksplodirao s čak 30 puta više narudžbi nego inače - otkriva Lovrinčević.

Dostava je, uz pridržavanje mjera opreza, nastavljena vlastitim Pevex kombijima. Uvedena je i besplatna dostava iznad 1000 kuna putem telefona ili e-maila i tijekom zabrane rada.

- Za proizvode kupljene putem web shopa kao i transport robe sa centralnog skladišta, kao i prije, korištene su usluge vanjskog partnera. Sjajni partnerski odnosi u kriznim situacijama rezultirali su dostavama visoke razine profesionalnosti - naglašava Lovrinčević.

Kontinuiran rast

Prošle godine, kao i zadnjih četiri, bilježi se konstantan rast što podupire činjenica da je 2019. godine neto dobit bila oko 21 milijun kuna veća nego u 2018. godini.

Ove godine, usprkos korona krizi i osjetnom gubitku prihoda od oko 100 milijuna kuna, Pevex je imao dovoljno kapitala, dobar odnos s dobavljačima, vrlo funkcionalne kratke i duge lance dostave i dobave te nastavio kontinuirano podizati standarde i ulagati u zadovoljstvo zaposlenika. Uspješno je nadoknađen gubitak prihoda iz ožujka i travnja, a ukupan rezultat za prvih osam mjeseci bolji je u odnosu na prošlu godinu.

Pevex je prvi hrvatski trgovački lanac na tržištu od 1990. godine, posluje u svim krajevima Hrvatske te se nameće kao prvi odabir za kupnju kada je riječ o proizvodima za izgradnju, opremanje i uređenje doma i vrta. Zajedno s najnovijim centrom u Vinkovcima, sada broji 26 centara diljem Hrvatske i zapošljava gotovo 2.000 zaposlenika. Od 2015. godine ukupni prihodi Pevexa porasli su za 80,94 posto, dok je neto dobit porasla za gotovo 570 posto te se ekspanzija planirano nastavlja. Godišnje tvrtka Pevex planira oko 100 milijuna kuna investicija. Ove godine, početkom rujna, otvoren je novi prodajni centar u Vinkovcima, u koji je uloženo 40 milijuna kuna, a u listopadu i studenom planira se selidba prodajnih centara u Slavonskom Brodu i Makarskoj na nove lokacije.

U nadolazećoj, 2021. godini planirano je otvorenje čak dva nova centra uz pokretanje poslovnog modela dostavnih centara po uzoru na Ikeine. Otvorenje dvaju takvih centara planirano je već do kraja ove godine, dok u 2021. godini kreće otvaranje dostavnih centara u nizu gradova.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. listopad 2020 11:45