BRENDIRANJE BOSNE I HERCEGOVINE

BOŽO SKOKO PORUČIO SUSJEDIMA 'Iskoristite Papin dolazak, on je mega zvijezda'

Zemlja se može brendirati poput pića ili automobila. Imidž je bitan ne samo za turizam, nego i za izvoz i investicije
Pope Francis waves to the crowd as he arrives to lead a prayer at the statue of Virgin Mary during the annual feast of the Immaculate Conception at Piazza di Spagna (Spanish Steps) in Rome on December 8, 2013. AFP PHOTO / GABRIEL BOUYS
 AFP
Zemlja se može brendirati poput pića ili automobila. Imidž je bitan ne samo za turizam, nego i za izvoz i investicije

Ljudi pamte neku državu ili grad po posljednjem velikom događaju u njegovoj prošlosti. Tako Hirošimu i Nagasaki i danas svi pamtimo po atomskim bombama. Bosna i Hercegovina bi zato trebala iskoristiti dolazak pape Franje 6. lipnja u Sarajevo kako bi u svijet poslala drugačiju, pozitivnu sliku o sebi, poručuje dr. Božo Skoko, stručnjak za brendiranje sa zagrebačkog Fakulteta političkih znanosti.

- Papa je svjetska mega zvijezda, oči cijelog svijeta bit će uperene u BiH. Međutim, rat je i dalje glavna asocijacija na BiH i ne trebamo misliti da ćemo to izbrisati u godinu dana - ističe Skoko. On se godinama bavi brendiranjem država, a doktorirao je na imidžu Hrvatske u državama bivše Jugoslavije.

Skoko je vodio višegodišnji projekt njemačke zaklade Friedrich Ebert u BiH, ko...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 00:36