OPĆA PANIKA

Došao je kraj influenserima! Njihovi terminatori prodiru do 11 puta više ljudi s 90% manje troškova

Svjetski brendovi sve više za promociju svojih marki koriste virtualne influencere

Vitrualna influencerica Ailynn/Ilustracija

 Handout/Afp
Svjetski brendovi sve više za promociju svojih marki koriste virtualne influencere

Aitanu Lopez s njenom ružičastom kosom na društvenim mrežama prati više od 200.000 osoba. Ona objavljuje selfije s koncerata i iz svoje spavaće sobe, dok reklamira brendove poput linije za njegu kose Olaplex i diva donjeg rublja Victoria‘s Secret. Brendovi su joj platili oko 1000 dolara po objavi kako bi promovirala njihove proizvode na društvenim mrežama, unatoč činjenici da je ona potpuno izmišljena osoba.

Aitana je ‘virtualni influencer‘ stvoren korištenjem alata umjetne inteligencije (AI), jedan od stotina digitalnih avatara koji su prodrli u rastuću ekonomiju kreatora sadržaja vrijednu 21 milijardu dolara. Njihova pojava izazvala je zabrinutost kod ljudskih influencera da će se njihovi prihodi srozati pred prijetnjom digitalnih rivala, piše Financial Times. Tu ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 09:03