ZATAŠKAVANJE

Imena koja su strogo zabranjena u ruskim državnim medijima: ‘Nevjerojatno, niti jednom ih nisu spomenuli!‘

Među gotovo 300 zarobljenika, većina ih je iz Azovskog bataljuna, čiji pripadnici su zarobljeni nakon pada Mariupolja

Margarita Simonjan

 Evgeny Biyatov/Sputnik Via Afp

Suradnik BBC-ja Francis Scarr, koji redovito prati ruske državne medije, izvijestio je kako se nakon velike razmjene zarobljenika između Ukrajine i Rusije, u državnim medijima izbjegava spominjanje pripadnika bojne Azov koji su oslobođeni.

- Ruska državna televizija nije se previše trudila identificirati ratne zarobljenike vraćene Ukrajini. U udarnim vijestima, u izvješćima o razmjeni, niti jednom nisu spomenuli riječ Azov. Ni u talk show emisijama nije se izgovarala riječ Azov, primijetio je.

Među gotovo 300 zarobljenika koje su oslobodile ruske vlasti, većina ih je iz Azovskog bataljuna, čiji pripadnici su zarobljeni nakon pada Mariupolja.

Među oslobođenima su i Denis Prokopenko, zapovjednik pukovnije Azov te njegov zamjenik Svjatoslav Palamar.

BBC-jev suradnik Francis Scarr izvjestio je kako su prikazali Denisa Pušilina, čelnika samoproglašene Narodne Republike Donjeck, koji je rekao da je među 215 zatvorenika koje je oslobodila Moskva i predstavnici nacionalističkih bataljuna. Ističe da nitko od oslobođenih zatvorenika nije identificiran.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. prosinac 2022 02:15