‘ŠIRE MRŽNJU‘

Indijska društvena mreža do kraja godine cilja 100 milijuna korisnika, ali mnogi u tome vide problem

Ova društvena mreža prvenstveno služi korisnicima koji se ne koriste engleskim jezikom u Indiji, a pokrenuta je početkom 2020. godine

Indijski premijer Narendra Modi

 Ravi Batra/Ddp Usa/Profimedia
Ova društvena mreža prvenstveno služi korisnicima koji se ne koriste engleskim jezikom u Indiji, a pokrenuta je početkom 2020. godine

Nova indijska aplikacija Koo u skorijoj budućnosti želi zamijeniti dosad nepobjedivi Twitter, a cilj im je, kaže suosnivač Mayank Bidawatka, nadmašiti Twitterovu korisničku bazu od 25 milijuna u Indiji, piše BBC.

Do kraja 2021. godine brojka korisnika na ovoj društvenoj mreži dosegla je brojku od 20 milijuna ljudi.

"Sada smo dostupni na 10 jezika, uključujući engleski. Ove godine bismo željeli pokriti sva 22 službena jezika Indije", rekao je Bidawatka za BBC u sjedištu tvrtke u južnom gradu Bangaloreu, tehnološkom središtu.

Koo je prošle godine bio gurnut u središte pozornosti kao alternativa Twitteru usred spora između indijske vlade i američke društvene mreže.

Uznemireni navodnim nepoštivanjem pravila od strane Twittera, skupina ministara i zastupnika iz stranke...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. prosinac 2025 19:09