Nova indijska aplikacija Koo u skorijoj budućnosti želi zamijeniti dosad nepobjedivi Twitter, a cilj im je, kaže suosnivač Mayank Bidawatka, nadmašiti Twitterovu korisničku bazu od 25 milijuna u Indiji, piše BBC.
Do kraja 2021. godine brojka korisnika na ovoj društvenoj mreži dosegla je brojku od 20 milijuna ljudi.
"Sada smo dostupni na 10 jezika, uključujući engleski. Ove godine bismo željeli pokriti sva 22 službena jezika Indije", rekao je Bidawatka za BBC u sjedištu tvrtke u južnom gradu Bangaloreu, tehnološkom središtu.
Koo je prošle godine bio gurnut u središte pozornosti kao alternativa Twitteru usred spora između indijske vlade i američke društvene mreže.
Uznemireni navodnim nepoštivanjem pravila od strane Twittera, skupina ministara i zastupnika iz stranke...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....