BUDUĆNOST KAVE

INTERVJU S ČELNIM LJUDIMA KOMPANIJE JULIUS MEINL Milenijalci mijenjaju svijet kave: 'Žele da im bude otmjena kao vino, ali traže jednu bitnu stvar'

 
 Neja Markicevic / CROPIX
 

Julius Meinl jedan je od top pet brendova kave u HORECA kanalu. Tvrtka je u prošloj godini ostvarila prihod od 178 milijuna eura, kavu isporučuju u 70 država diljem svijeta, imaju oko tisuću zaposlenika i 20 podružnica na četiri kontinenta.

Nedavno smo ih posjetili u Beču gdje smo razgovarali s čelnim ljudima tvrtke, jednom od vlasnica Christinom Meinl i Marcelom Löfflerom koji obnaša funkciju predsjednika Uprave. Razgovarali smo o trendovima na tržištu kave i promjenama u industriji kojima se moraju prilagođavati.

- Iduća velika grupa konzumenata i vlasnika biznisa bit će milenijalci, a oni se značajno razlikuju od prošlih generacija - kaže Christina Meinl, jedna od nasljednica Juliusa Meinla I. koji je davne 1862. otvorio prvu specijaliziranu trgovinu kave u Beču, 190...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 07:54