KONAČNO PROPALI

Kako je djelovao Putinov propagandni stroj na Zapadu: rijetko su otvoreno lagali, metode su bile perfidnije...

EK je procijenila da su RT i Sputnik glavni ruski propagandni mediji, pa predstavljaju izravnu prijetnju javnom poretku i sigurnosti

Naslovnica RT-a

 AFP/RT

Bombaški napad na bostonski maraton prikazivali su kao zavjeru američke vlade; javljali su da se u službenike u EU ugrađuju mikročipovi kako bi bili pokorniji, izvještavali da većina Europljana podržava rusku aneksiju Krima ili da će NATO razmjestiti nuklearni arsenal po skladištima po istočnoj Europi. RT i Sputnik, glavni mediji u vlasništvu ruske države posljednjih su godina razvili bogatu medijsku mrežu diljem zapada, koja na suptilne i manje suptilne načine širi putinovsku rusku propagandu.

Europska unija uvela je u srijedu sankcije protiv dva ruska medija u državnom vlasništvu RT (bivša Russia Today) i Sputnik zbog širenja ruske propagande o ratu u Ukrajini. Izvanredna vremena zahtijevaju izvanredne mjere, istaknula je potpredsjednica Europske komisije...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. travanj 2024 15:11