INVENTIVNO RJEŠENJE IZ VIJETNAMA

KUPCE U TRGOVAČKIM LANCIMA IZNENADILA ZAMJENA ZA PLASTIČNE VREĆICE Očekivali papirnate ili platnene inačice, a supermarket došao na bolju ideju

 
 Facebook / Lotte Mart

Više vijetnamskih trgovačkih centara pridružilo se kampanji nekorištenja proizvoda i predmeta od plastike pa su, u nastojanju da pridonesu zaštiti okoliša, odlučili pakirati povrće umjesto u plastične vrećice u - listove banane.

Tri najveća vijetnamska trgovačka centra, Lotte Mart i Saigon Co.op u Ho Ši Minu i Big C u Hanoiju, odnedavno umjesto plastičnih vrećica za umatanje povrća koriste listove banane, prenosi online list Vnexpress.

Kupci Lotte Marta u Ho Ši Minu bili su iznenađeni kada su nedavno ugledali mladi luk, bamiju i ostalo povrće umotane u listove banane, piše list, dodajući kako tvrtka, nakon probnog roka u ovome južnom gradu planira proširiti njihovo korištenje u svim trgovačkim centrima u zemlji.

Mjera je dio nastojanja da se prijeđe na ekološki prihvatljivu ambalažu, pri čemu bi se u nju, osim povrća pakiralo i svježe meso, piše list.

U istom se Lotte Martu prodaju papirnate slamke i ambalaža za hranu napravljene od otpada šećerne trske, a jaja se pakiraju u posebnim papirnatim kutijama umjesto u dosadašnjim plastičnima.

Trgovački centar Big C iz Hanoija kupcima nudi potpuno biorazgradive vrećice napravljene od kukuruznog praha.

Po službenim podacima Vijetnam dnevno proizvodi oko 2500 tona plastičnog otpada, a po podacima Programa UN-a za okoliš (UNEP) ta se zemlja nalazi na četvrtom mjestu u svijetu po količini plastičnog otpada koji se baca u ocean.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. travanj 2024 07:27