Akronim od "laugh out loud" - LOL na društvenim se mrežama upotrebljava sve manje, a korisnici ga sve češće zamjenjuju emotikonima i onomatopejama "haha" ili "hehe", pokazalo je istraživanje o e-smijanju, što su ga među građanima Sjedinjenih Država proveli zaposlenici Facebooka.
Analiza postova iz svibnja pokazala je razliku u korištenju raznih oznaka za smijeh s obzirom na geografsko područje, spol i dobnu starost.
Otkriveno je da je čak i onomatopeja "hehe" češće korištena od LOL, koji koristi samo 1,9 posto korisnika, većinom starije životne dobi, u odnosu na 51,4 koliko ih koristi "haha". Emotikoni se pojavljuju u 33,7 posto objava, a "hehe" je na trećem mjestu s 13,1 posto.
Studija je provedena na objavama na Facebooku, piše Daily Mail.
Analiza je pokazala da muška...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....