Velika svemirska avantura Felixa Baumgartnera, koji je svojim ludo hrabrim skokom s visine od 39 kilometara fascinirao čitav svijet, još je jednom potvrdila koliki se točno marketinški genij skriva u liku Dietricha Mateschitza, vlasnika glavnog sponzora projekta - Red Bulla.
Prema procjenama stručnjaka, projekt Red Bull Stratos mogao bi postati najuspješnija marketinška kampanja u povijesti, a čini se da je milijarder podrijetlom iz Dikla otvorio i sasvim novi trend: reklamno sponzoriranje znanosti i medicine.
Ulaganje od oko 23 milijuna eura, koliko je navodno koštao Felixov skok, Red Bull bi mogao višestruko vratiti i za nekoliko desetaka milijuna eura povećati svoj godišnji prihod, koji je 2011. iznosio 4,3 milijarde eura.
Genijalnost Red Bull Stratosa leži u činjenici da ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....