MANJI TROŠKOVI RADA

Modni brendovi zbog covida mijenjaju poslovni model: Okreću leđa Aziji, šire se u Hrvatsku, Srbiju i Tursku

Benetton već širi proizvodnju u Hrvatskoj, Srbiji, Turskoj Tunisu i Egiptu i do kraja 2022. planira prepoloviti kapacitete u Aziji
Ilustracija
 Flavia Raddavero/Alamy/Alamy/Profimedia
Benetton već širi proizvodnju u Hrvatskoj, Srbiji, Turskoj Tunisu i Egiptu i do kraja 2022. planira prepoloviti kapacitete u Aziji

Modni brendovi promijenili su način poslovanja u pandemiji covida-19, napuštajući globalne nabavne lance i jeftine proizvodne centre u Aziji, možda i na dulje vrijeme, a nova im je proizvodna lokacija Mediteran.

Talijanski Benetton već proširuje proizvodnju u Hrvatskoj, Srbiji, Turskoj Tunisu i Egiptu i do kraja iduće godine planira prepoloviti kapacitete u Aziji, rekao je izvršni direktor kompanije Massimo Renon.

Njegovi planovi pružaju uvid u računicu koja stoji iza trenda u velikom dijelu industrije nakon što su preopterećeni opskrbni lanci podigli troškove i produljili rokove isporuke, potkopavajući poslovni model iz prethodnih 30 godina.

"Strateška je odluka imati veću kontrolu nad proizvodnim procesom, ali i nad troškovima transporta", tumači čelnik talijanske modne kuć...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. prosinac 2025 12:40