Oko polovica od 1000 zrakoplova u ruskoj floti u vlasništvu je inozemnih leasing tvrtki, navodi agencija Bloomberg. Nekoliko dana nakon početka invazije EU im je naložila da vrate svoje zrakoplove. Oko 30 aviona zaplijenjeno je u Hong Kongu, Istanbulu i Mexico Cityju, no oko 400 ih je ostalo u Rusiji.
Većinom su registrirani u poreznim oazama poput Irske i Bermuda i kad su te zemlje povukle svoje jamstvo, Rusija je 14. ožujka pozvala avioprijevoznike da ih registriraju kod kuće iako je to zabranjeno međunarodnim sporazumima o zrakoplovstvu.
Leasing kompanije ubrzo su od svojih osiguravatelja zatražile odštete na temelju polica u kojima se vrijednost aviona procjenjuje na 15 do 150 milijuna dolara. Sankcije onemogućavaju normalno održavanje zrakoplova zbog zabrane prodaje originalni...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....