NAJDRSKIJA REKLAMNA LAŽ

Negativnu nagradu njemačkih potrošača dobio keks za bebe koji sadrži 25 posto šećera

Dobitnik ovogodišnje negativne nagrade za najdrskiju reklamnu laž koju dodjeljuje njemačka organizacija za zaštitu potrošača Foodwatch je proizvođač dječje hrane Alete za svoj proizvod "Babykeks".

"Suprotno savjetima liječnika, Alete svoj 'Babykeks', koji sadrži 25 posto šećera, nudi djeci od 8 mjeseca", stoji u priopćenju Foodwatcha.

Tvrtka Alete, čiji se proizvodi izvoze i u Hrvatsku, je odbacila optužbe neovisne organizacije za zaštitu potrošača te je priopćila kako njezin proizvod "udovoljava svim zakonskim normama". Osim toga je, kako je dalje navedeno, količina šećera deklarirana na ambalaži pa tako ne može biti riječi o obmani potrošača.

Nakon što je početkom studenog postalo poznato da će "nagradu" za najdrskiju obmanu potrošača dobiti "Babykeks", tvrtka Alete je s ambalaže skinula opasku "prikladno za bebe" i najavila da će smanjiti količinu šećera u proizvodu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. svibanj 2024 18:12