RAST ČITANOSTI

New York Times traži formulu za uspjeh: prihodi od digitalnih izdanja prešli one od tiskanih

Nakon što je Donald Trump postao predsjednik, broj čitatelja rastao je nakon svakog bombastičnog otkrića koje bi list objavio
 Richard Levine/Alamy/Alamy/Profimedia
Nakon što je Donald Trump postao predsjednik, broj čitatelja rastao je nakon svakog bombastičnog otkrića koje bi list objavio

Pobjeda Donalda Trumpa na predsjedničkim izborima 2016. i pandemija koronavirusa donijeli su New York Timesu nove čitatelje na internetu, ali naplata digitalnih sadržaja iznjedrila je i neke dileme.

Odluka o uvođenju pretplate na digitalni sadržaj donesena je prije 10 godina, u studenome 2010., a provedena je u djelo u ožujku 2011., utirući put naglom širenju internetskog poslovanja uglednog njujorškog dnevnika.

Neposredno uoči dramatičnih ovogodišnjih predsjedničkih izbora NYT je objavio obećavajuće brojke - na kraju rujna imali su 6,9 milijuna pretplatnika, od čega više od šest milijuna u digitalnom sektoru.

Bombastična otkrića

Rezultat je prilično impresivan kada se usporedi s 2015. kada su imali 1,3 milijuna pretplatnika. Godinu dana kasnije Trump je postao predsje...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 11:01