Pobjeda Donalda Trumpa na predsjedničkim izborima 2016. i pandemija koronavirusa donijeli su New York Timesu nove čitatelje na internetu, ali naplata digitalnih sadržaja iznjedrila je i neke dileme.
Odluka o uvođenju pretplate na digitalni sadržaj donesena je prije 10 godina, u studenome 2010., a provedena je u djelo u ožujku 2011., utirući put naglom širenju internetskog poslovanja uglednog njujorškog dnevnika.
Neposredno uoči dramatičnih ovogodišnjih predsjedničkih izbora NYT je objavio obećavajuće brojke - na kraju rujna imali su 6,9 milijuna pretplatnika, od čega više od šest milijuna u digitalnom sektoru.
Bombastična otkrića
Rezultat je prilično impresivan kada se usporedi s 2015. kada su imali 1,3 milijuna pretplatnika. Godinu dana kasnije Trump je postao predsje...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....