Koronavirus potpuno je promijenio potrošačke navike građana Sjedinjenih Američkih Država, piše Reuters. Popisom najtraženije robe dominiraju instant kava, kečap, hlače za jogu marke Lululemon i tenisice Nike Air Max. S druge strane, flaširanu vodu, skupe pelene i luksuzne Burberry baloneri kao da više nitko ne želi.
"Sve što smo znali o ponudi i potražnji možemo baciti kroz prozor jer se ponašanje potrošača potpuno promijenilo", rekao je Piotr Dworczak, profesor ekonomije na Sveučilištu Northwestern.
Reutersova analiza potrošačke košarice pokazuje kako je Covid-19 naglavačke okrenuo više desetljeća star model potrošačke prakse. Neke su se tvrtke zbog toga našle u neočekivano moćnoj poziciji da povećavaju cijene i povlače popuste.
Dosta se novih potrošačkih ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....