RADIKALNA PROMJENA

Nove ‘korona‘ navike potrošača: ‘Najkice‘ idu kao lude, a za neke proizvode više ne žele ni čuti

‘Sve što smo znali o ponudi i potražnji možemo baciti kroz prozor jer se ponašanje potrošača potpuno promijenilo‘
Ilustracija
 Sasa Buric/Cropix
‘Sve što smo znali o ponudi i potražnji možemo baciti kroz prozor jer se ponašanje potrošača potpuno promijenilo‘

Koronavirus potpuno je promijenio potrošačke navike građana Sjedinjenih Američkih Država, piše Reuters. Popisom najtraženije robe dominiraju instant kava, kečap, hlače za jogu marke Lululemon i tenisice Nike Air Max. S druge strane, flaširanu vodu, skupe pelene i luksuzne Burberry baloneri kao da više nitko ne želi.

"Sve što smo znali o ponudi i potražnji možemo baciti kroz prozor jer se ponašanje potrošača potpuno promijenilo", rekao je Piotr Dworczak, profesor ekonomije na Sveučilištu Northwestern.

Reutersova analiza potrošačke košarice pokazuje kako je Covid-19 naglavačke okrenuo više desetljeća star model potrošačke prakse. Neke su se tvrtke zbog toga našle u neočekivano moćnoj poziciji da povećavaju cijene i povlače popuste.

Dosta se novih potrošačkih ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 13:12