Tvrtka Unilever uklonit će riječ “normalan” sa svojih proizvoda za ljepotu i njegu, a odlučila je i da neće digitalnim preinakama mijenjati boju kože i izgled tijela svojih modela u reklamama, kako bi bili inkluzivniji.
"Znamo da uklanjanje riječi normalan neće riješiti problem, ali vjerujemo da je to važan korak prema inkluzivnijoj definiciji ljepote", kazala je Sunny Jain, predsjednica odjela za ljepotu i osobnu njegu Unilevera.
Na ovaj potez tvrtka se odlučila u pokušaju prevladavanja kritika s kojima se suočila nakon nekih reklamnih kampanja za svoje proizvode, primjerice, kampanje iz 2017. godine za Dove šampon koja je na društvenim mrežama doživjela osude jer je prikazivala ženu crne boje kože koja svlači majicu pa otkriva ženu bijele boje kože.
Diljem svij...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....