Jedan od najvećih poslovnih događaja ove godine, spajanje francuskog Publicisa i američkog Omnicoma, stvorio je najveću svjetsku oglašivačku kompaniju, diva sa 130.000 zaposlenih i “teškog” 35 milijardi dolara. Iduće dvije i pol godine na čelu Publicis Omnicom grupe bit će Publicisov Maurice Lévy i Omnicomov John Wren.
Najpoznatije svjetske marketinške agencije sada su dio iste moćne grupacije. Među njima su BBDO, Saatchi & Saatchi, DDB, Leo Burnett, TBWA, Razorfish, Digitas LBi, Ketchum, StarcomMediaVest, Interbrand, RAPP, Publicis Healthcare Communications Group, Rosetta, ZenithOptimedia, Silverstein & Partners, od kojih neke rade i na našem tržištu.
Marketinške kompanije pribojavaju se prevelike konsolidacije na tržištu oglasa, ali iz Publicis Omnicoma upozoravaju ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....