VRIJEDI 35 MILIJARDI DOLARA

Publicis Omnicom grupa: kako se stvara najmoćnija oglašivačka tvrtka na svijetu

 AFP

Jedan od najvećih poslovnih događaja ove godine, spajanje francuskog Publicisa i američkog Omnicoma, stvorio je najveću svjetsku oglašivačku kompaniju, diva sa 130.000 zaposlenih i “teškog” 35 milijardi dolara. Iduće dvije i pol godine na čelu Publicis Omnicom grupe bit će Publicisov Maurice Lévy i Omnicomov John Wren.

Najpoznatije svjetske marketinške agencije sada su dio iste moćne grupacije. Među njima su BBDO, Saatchi & Saatchi, DDB, Leo Burnett, TBWA, Razorfish, Digitas LBi, Ketchum, StarcomMediaVest, Interbrand, RAPP, Publicis Healthcare Communications Group, Rosetta, ZenithOptimedia, Silverstein & Partners, od kojih neke rade i na našem tržištu.

Marketinške kompanije pribojavaju se prevelike konsolidacije na tržištu oglasa, ali iz Publicis Omnicoma upozoravaju ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 08:48