DOSTA IM JE

U Amsterdamu poludjeli na jednu skupinu turista, lansirali su i veliku kampanju: ‘Klonite nas se!‘

Online kampanja držanja podalje problematičnih turista odnosi se prvenstveno na Britance od 18 do 35 godina, no bit će proširena na EU

Turisti u Četvrti crvenih svjetiljki

 Anp/Alamy/Alamy/Profimedia

Amsterdam je lansirao online kampanju kojom cilja na mlade Britance pod nazivom "Stay Away" (Kloni nas se), čiji je cilj spriječiti problematične posjetitelje da dolaze u grad na provod.

"Dakle, dolaziš u Amsterdam na neurednu noć? Kloni nas se" - to je, kako prenosi Politico, poruka gradskih vlasti Amsterdama, koje su pokrenule online reklamnu kampanju kako bi upozorile posjetitelje da se ne "raspuštaju" u glavnom gradu Nizozemske.

Kampanja pokrenuta putem interneta koju su ovaj tjedan pokrenule gradske vlasti Amsterdama, a koja je u početku usmjerena na Britance u dobi od 18 do 35 godina, proširit će se tijekom godine na potencijalne "neugodne posjetitelje" iz Nizozemske i iz zemalja Europske unije, navodi se u priopćenju lokalnih vlasti.

Kampanja obeshrabrivanja pokušaj je nizozemskog grada, poznatog po Četvrti crvenih svjetiljki i kafićima koji prodaju marihuanu, da suzbije lošu i pogrešnu vrstu masovnog turizma, kako prenosi Bloomberg. To je dio većeg paketa mjera koje je usvojilo gradsko vijeće, a Amsterdam također traži zabranu pušenja marihuane na otvorenom u Četvrti crvenih svjetiljki. Grad također razmišlja o novoj lokaciji za erotski centar podalje od te Četvrti.

‘Horde‘ turista

"Amsterdam je metropola i gužve i užurbanost su inherentne pojave, ali kako bismo održali naš grad pogodnim za život, sada moramo odabrati ograničenja umjesto neodgovornog rasta", rekao je zamjenik gradonačelnika Amsterdama Sofyan Mbarki, dodajući da grad poduzima veće dodatne mjere protiv pretjeranog turizma od drugih velikih europskih metropola.

Amsterdam u prosjeku privlači više od milijun turista svakog mjeseca, što nadmašuje njegovu populaciju od nešto više od 800.000 stanovnika. Seksualne radnice u izlozima bordela u malim uličicama poput Stoofsteega u Četvrti crvenih svjetiljki privlače ‘horde‘ turista koji tamo dolaze promatrati ih. Kafići na povijesnim trgovima kao što su Rembrandtplein i Leidseplein, pak, mame posjetitelje kanabisom koji prodaju.

Grad sada poduzima sveobuhvatne napore kako bi zadržao podalje turiste koji žele posjetiti Amsterdam, a koji imaju tendenciju da ‘postanu divlji‘.

Turisti koji koriste pojmove pri pretraživanju na internetu kao što su "momačka zabava u Amsterdamu", "jeftini hotel Amsterdam" ili "pub crawl Amsterdam" susrest će se s oglasima koji prikazuju videozapise koji ih upozoravaju na rizike povezane s prekomjernim konzumiranjem alkohola i uporabom droga, kao što su novčane kazne, kaznene prijave ili hospitalizacija.

"Posjetitelji će i dalje biti dobrodošli, ali ne ako se loše ponašaju i stvaraju probleme", rekao je Mbarki. "U tom slučaju ćemo mi kao grad reći: Radije nemoj, kloni nas se‘", zaključuje gradonačelnik.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 07:00