Većina potrošača ponekad poklekne pa se oda impulzivnoj kupnji, no badcredit.org potrudio se saznati i zašto to čine, pa je više od tisuću ispitanika u Sjedinjenim Američkim Državama, starih između 18 i 43 godine, zamolio da im otkriju što ih je motiviralo na impulzivnu kupnju.
Neke stvari ispostavile su se očekivane - recimo, najviše potrošača, njih 41 posto, odgovorilo je da kupuju kao odgovor na neke emocionalne reakcije, primjerice kad su uzrujani ili depresivni, a među njima su impulzivnoj kupnji malo sklonije žene.
Na drugom se mjestu kao motivator navode društvene mreže, što je kao razlog impulzivnog kupovanja odabralo čak 33,8 posto pripadnika generacije Z i milenijalaca, dok je čak 15,5 posto anketiranih Amerikanaca reklo kako kupuje iz osvete, najčešće nakon sva...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....