REGULACIJA

Velika Britanija želi potkresati dominantnu ulogu Googlea i Facebooka na tržištu internetskog oglašavanja

 REUTERS

Postoje snažni argumenti u prilog strožoj regulaciji Googlea i Facebooka kako bi se ograničile moguće negativne posljedice njihove dominacije na području internetskog oglašavanja, poručio je u srijedu britanski regulator za zaštitu tržišnog natjecanja.

Googleovi su prihodi od oko šest milijardi funti u 2018. činili više od 90 posto ukupnih prihoda od internetskog oglašavanja u Velikoj Britaniji, navodi CMA.

Facebookovi su pak činili gotovo polovinu prihoda od oglasa sa slikama, dodaju britanski regulatori.

"Veliko" ne znači nužno i „loše”, napominju, ističući da su platforme na tržište donijele inovativne i vrijedne proizvode i usluge. Pribojavaju se ipak da bi njihov položaj mogao imati negativne posljedice po ljude i tvrtke koji svakodnevno koriste njihove usluge....

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 18:26