ŠTO DALJE?

Završen je najveći eksperiment u povijesti njemačkog prometa, počinju stizati prvi rezultati

‘Ako se radilo o financijskom rasterećenju građana, rekao bih da je to bio uspjeh. Ako je cilj bio promoviranje javnog prijevoza, rekao bih da nije‘

Kritičari jeftinih karata kažu da bi bilo bolje novac uložiti u infrastrukturu. Međutim, i pored neugodnih uvjeta putovanja, mnogi traže da se jeftina tarifa produži

 ARNE DEDERT/DPA/dpa Picture-Alliance via AFP
‘Ako se radilo o financijskom rasterećenju građana, rekao bih da je to bio uspjeh. Ako je cilj bio promoviranje javnog prijevoza, rekao bih da nije‘

Sustav karata za javni prijevoz u Njemačkoj je toliko kompliciran da o tome čak postoji i pjesma. U skladbi „Out of Bempflingen" band „Zbor monaha" pjeva o svojim teškoćama pri prelasku „ničije zemlje" - područje između dva regionalna transportna udruženja.„Šalter je prazan, treba automat, karta od Metzingena do Bempflingena, to je teško", kaže tekst. Riječ je o dva njemačka grada koja su udaljena samo pet kilometara jedan od drugog. Pošto jadni ne mogu shvatiti koju kartu trebaju kupiti, odustaju i umjesto toga idu pješke. „To je istinita priča", rekao je za DW Michael Niethammer, jedan od članova te grupe muzičara-kabaretista.

Ovog ljeta sustav prodaje karata bio je vrlo jednostavan. Umjesto da se teškom mukom probijaju kroz džunglu više od 60 tarifnih i tra...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 11:15