ŽELJEZNIČKA REVOLUCIJA

‘Zbog ovih novih vlakova to će postati najtraženiji prijevoz u EU. Postizat će brzine od 320 na sat!‘

Posljednja generacija kultnih vlakova bit će testirana više od dvije godine prije nego što počne prevoziti putnike

Nova generacija TGV vlakova TGV M

 Xavier Leoty/AFP
Posljednja generacija kultnih vlakova bit će testirana više od dvije godine prije nego što počne prevoziti putnike

U češkom selu, nedaleko od Praga, neoznačeni bijeli vlak juri po golemoj željezničkoj petlji. Ovaj poligon jedan je od rijetkih objekata u Europi gdje se intenzivno mogu testirati novi vlakovi izvan pruga koje su u javnoj uporabi.

Tijekom šest mjeseci, ovaj će vlak raditi beskonačne krugove brzinom do 200 km/h. U međuvremenu, drugi će vlak biti poslan u Beč, gdje će biti testiran na temperaturama u rasponu od -20 do 40 stupnjeva Celzijusa, a prolazit će i kroz zračni tunel brzinom od 160 km/h u tom jedinom europskom specijaliziranom centru za klimatska ispitivanja.

Sve to značajno je zato što za francuske nacionalne željeznice (SNCF) označava novi uzlet njihovih kultnih brzih TGV vlakova, kako prenosi CNN. Ova posljednja generacija TGV-a, koji će postizati brzine do 320 ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. studeni 2025 01:31