Prehrambeni gigant Unilever je obećao da će prestati s reklamiranjem svojih proizvoda djeci i to s namjerom da pomogne u smanjenju broja pretilih osoba, piše BBC.
Iz tvrtke, koja proizvodi sladolede popularne u Velikoj Britaniji poput Twistera i Popsicle ledenih štapića, kazali su da će ograničiti korištenje likova iz crtića u svojim reklamama.
Također su obećali da će prestati koristiti zvijezde društvenih mreža i slavne osobe koje su uglavnom dopadaju djeci ispod 12 godina.
Oglasi za Unileverove sladolede su već ranije bili povučeni zbog pritužbi da djeci reklamiraju nezdravu hranu.
Nova pravila će se odnositi na sve proizvode ove tvrtke do kraja 2020., a započinju sa sladoledima.
Sladoledi koje proizvodi Wall's (koji je u vlasništvu Unilevera) će također na tržište izba...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....