GLEDAJTE U NEBO

VIDEO, NASA je potpuno sigurna da neće biti smaka svijeta: 10 dana ranije objavili video 'Zašto svijet nije završio jučer'

NASA

WASHINGTON - NASA je na svom YouTube kanalu objavila video uradak pod naslovom ‘Zašto svijet nije završio jučer?’, u kojem razjašnjava sve predrasude i urbane mitove vezane uz ‘Majansko proročanstvo’ kako će svijet završiti 21. 12. 2012.

NASA-ini stručnjaci toliko su sigurni kako neće doći do smaka svijeta na taj datum, da su video u kojem objašnjavaju zašto se to nije dogodilo objavili 10 dana ranije.

Znanstvenici tako objašnjavaju kako je majanski kalendar poput brojača kilometara u automobilu - kad dođe do kraja, kreće ispočetka. Maje uz kraj svojeg dugog ciklusa nikad nisu vezivale nikakva katastrofalna proročanstva.

Također, ukoliko bi Zemlja bila u opasnosti od udara nekakvog asteroida ili meteora, taj objekt trebao bi već biti vidljiv golim okom na noćnom nebu, te NASA poziva ljude da, ukoliko ne vjeruju astronomima, da sami izađu na otvoreno i gledaju približava li nam se što.

Što se tiče glasina o tome kako se približava vrhunac solarnog ciklusa, NASA podsjeća kako niti jednom do sada civilizacija nije nestala na vrhuncu solarnog ciklusa koji se odvija svakih 11 godina, te da je nadolazeći ciklus jedan od najslabijih zabilježenih u povijesti.

25. travanj 2024 20:52