ZAGREB - “Svake sekunde u centar uđe jedan čovjek, svaku minutu 60 ljudi, svakog sata 3600 posjetitelja, a od petka do nedjelje brojka je stala na 137 tisuća građana.”
Tako je izgledala posjećenost u prva tri dana nakon svečenog otvorenja poslovno-stambenog kompleksa Cvjetni, koji je uz veliku pompu, blještavilo i na veliko zadovoljstvo investitora projekta Tome Horvatinčića svoja vrata otvorio 7. travnja.
Slab marketing
Tih su se dana, a i mjesecima prije sadašnji najmoprimci borili za svoje mjesto u Centru Cvjetni, no danas, 50 dana nakon otvorenja, tvrde oni, situacija je vrlo teška.
Slab marketing, predugo radno vrijeme, loša poslovna strategija, ali i razne kontroverze koje su se vukle oko samog projekta samo su neki od niza faktora, smatraju zakupci prostora, koji utječ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....