Je li Advent u Zagrebu napokon postavio hrvatsku metropolu na mapu velikih svjetskih gradova koji znaju monetizirati vlastite sajmove, pitanje je na koje gotovo svi u organizaciji ove blagdanske čarolije odgovaraju potvrdno, bez pretjeranog razmišljanja.
Jer dok građani i brojni turisti u užem centru grada uživaju u ponudi hrane i pića te maštovitih suvenira, iza kulisa se krije prava tvornica novca. Prema vrlo konzervativnoj procjeni, u Zagrebu će se u u 44 dana, koliko traje božićna bajka, okrenuti vrtoglavih 200 milijuna kuna, a svoj dio kolača zgrabit će gotovo svi - od gradske uprave, privatnih agencija, ugostitelja, obrtnika i trgovaca, do hotelijera i vlasnika hostela.
Krenimo redom.
Za štand 25.000 kuna
Prema procjenama turističkih djelatnika, ovogodišnji Advent bit ć...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....