MEKA ZA ŠOPINGHOLIČARE

INFOGRAFIKA Ultimativni vodič: Pogledajte koji su sve brendovi došli u centar Cvjetni

Tri cjeline tog kompleksa čine trgovine, restorani i barovi, rezidencijalna stambena zona te podzemna garaža za više od 400 automobila

ZAGREB - Unatoč prosvjedima i kontroverzama, koji su od početka pratili projekt Cvjetni investitora Tome Horvatinčića i njegove Hoto grupe, luksuzni stambeno-poslovni kompleks arhitekta Borisa Podrecce, površine 44.000 četvornih metara i vrijedan 108 milijuna eura, za građane se otvara danas u 11 sati.

Besplatni doručak

Oni koji su od početka podržavali projekt, već od 10 sati na Cvjetnom trgu uživat će u besplatnom doručku uz krafne, croissante i kavu, a protivnici će još jednim prosvjedom skrenuti pozornost javnosti na kaznenu prijavu koju su Pravo na Grad i Zelena akcija podnijeli protiv gradonačelnika Milana Bandića zbog gradnje autorampe u Varšavskoj ulici.

Građane koji odluče zaviriti u Cvjetni, dočekat će 56 novih trgovina, barova i restorana, a cijeli je kompleks podijeljen u tri cjeline na ukupno 14 etaža.

56 luksuznih stanova

Prva cjelina je šetnica površine 2500 četvornih metara, koja spaja Cvjetni trg i Varšavsku ulicu duž koje će biti smještene trgovine. Namijenjena je za šoping i zabavu, bit će otvorena 24 sata dnevno, zimi će se grijati, a ljeti hladiti. Drugu cjelinu čini rezidencijalni blok s 56 luksuznih stanova, površine 12.000 četvornih metara, a među njima je i pet najekskluzivnijih penthousea, tzv. zagrebačkih kristala, koji će biti dovršeni za najdulje dva mjeseca.

To su dvoetažne monolitne kuće, obložene belgijskim glaverbel staklom, veličine od 250 do 500 četvornih metara te okružene bazenima i terasama. Iz njih će pucati pogled na krovove zagrebačkoga Donjega grada, a cijena četvornog metra iznosi od 8000 do 10.000 eura.

Šira parkirna mjesta

Treća cjelina obuhvaća površinu od 25.000 četvornih metara na pet etaža u podzemnom dijelu kompleksa, a riječ je o garaži s 320 javnih i 106 privatnih parkirnih mjesta u koju će se ulaziti kroz rampu u Varšavskoj ulici.

Parkirna mjesta u garaži bit će nešto šira nego što je uobičajeno, tako da će se tamo moći parkirati i veći automobili.

Garaža je napravljena tako da u nju stanu i veliki kamioni za dostavu robe i odvoz smeća kako se ne bi stvarala nepotrebna gužva po ulicama.

Poznati brendovi

Smanjenju gužve trebala bi pridonijeti i nova regulacija prometa u Gundulićevoj koja bi uskoro trebala postati dvosmjerna, a na izlazu iz garaže postavit će se i sinkronizirani semafori.

Uz pomoć tvrtke Spiller Farmer, popunjenost lokala u Cvjetnom je stopostotna. Uz dugoočekivani švedski modni div H&M, koji je nakon sedam mjeseci pregovora prvi put došao u Hrvatsku, u Cvjetnom će se naći i mnogi drugi poznati brendovi: DM, Apple, Sony, Toshiba, Asus, Hallmark Babies, One2Play, Rituals, Living room, Konzum, Dermacare, L'Occitane, Replay, V.B.Z. bookstore, Timberland, Kenzo, Dior, Ungaro, D&G, Just Cavalli, GF Ferre, Galliano, Porsche design, Monsoon, Accesorize, Douglas, G point, OTP banka, Šarlota slastice, Tommy Hilfigher, Pepe Jeans, Mass, Scotch & Soda, Guess, Jessica Simpson, BCBG, Ugg, POLO, Buggie, Bikkembergs, S.Oliver, Wolford te prvi put Trussardi Jeans i ekskluzivni butik Tag Heuer kao noviteti na našem tržištu.

Kada je riječ o arhitektonskom rješenju Cvjetnog, stakleno pročelje orijentirano na Trg Petra Preradovića dvostruka je staklena fasada čiji je drugi sloj brisolej (žaluzine) koji će se pokretati na električni motor, a unatoč modernom izgledu, Cvjetni neće odstupati od okolnih zgrada, niti izgledom niti gabaritima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
13. kolovoz 2022 11:25