Nakon jučerašnje informacije o kibernetičkom napadu na ZET, iz te tvrtke otkrivaju nove pojedinosti koje su izazvale niz smetnji.
- Možemo potvrditi da je kibernetički napad zahvatio dio mreže namijenjen poslovnim procesima administrativnih službi. Usluga javnog prijevoza odvija se nesmetano, a u napadu nisu ugroženi osobni podaci korisnika javnog gradskog prijevoza. O incidentu su obaviješteni Nacionalni centar za kibernetičku sigurnost, Agencija za zaštitu osobnih podataka i MUP. Informacijski sustav je preventivno izoliran radi zaštite i oporavka, zbog čega su privremeno izvan funkcije prodajna mjesta ZET-a, a nedostupna je i mogućnost plaćanja prijevozne usluge putem aplikacije MojZET. Vrijednosne i pretplatne fizičke kartice i dalje su u funkciji, a za plaćanje prijevozne usluge dostupne su papirnate karte kod vozača i na kioscima ugovornih partnera - naglašavaju iz Zagrebačkog električnog tramvaja.
Ujedno ističu da njihovi IT stručnjaci i dalje intenzivno rade na uspostavi pune funkcionalnosti, kao i da će javnost biti pravodobno obaviještena o daljnjim koracima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....