KAOS U NAJAVI

Radikalna promjena na Trešnjevci, ključna ulica ostaje bez jedne prometne trake, imamo prve fotografije!

Iz Grada objašnjavaju kako će se na taj način smanjiti brzina kretanja vozila i povećati sigurnost pješaka pri prelasku ceste

Radovi u Krapinskoj

 A. T./
Iz Grada objašnjavaju kako će se na taj način smanjiti brzina kretanja vozila i povećati sigurnost pješaka pri prelasku ceste

Završavaju radovi na Krapinskoj, jednoj od ključnih ulica zagrebačke četvrti Trešnjevka, koji su započeli prije deset dana. Po rasporedu, cesta je trebala biti spremna za promet vozila u srijedu, 5. studenoga, ali samo na dionici od Selske ceste do Kostelske ulice. Ipak, ona i dalje stoji zatvorena, što se može vidjeti na aplikacijama koje prate stanje u prometu.

Novost na prometnici je što je ukinuta jedna prometna traka nauštrb dviju biciklističkih staza. Tako će Krapinska sada najvećim dijelom postati jednotračna u oba smjera, dok su se ranije u smjeru sjevera nalazile dvije prometne trake. Postavljeni su i novi i veći ležeći policajci, odnosno uspornici na pješačkim prijelazima. Iz Grada objašnjavaju kako će se na taj način smanjiti brzina kretanja vozila i povećati sigurnost pješaka pri prelasku ceste.

image

Novo ruho Krapinske

A. T./

Neki ju već "krstili"

Jučer kada smo obilazili gradilište, radnici su bili raspoređeni na gotovo svakom koraku duž cijele ceste kako bi na vrijeme uspjeli dovršiti sve potrebne zahvate. Za kraj im je ostalo još samo dovršiti označavanje horizontalne signalizacije, ali je i u tom još nedovršenom stanju trasa na oko izgledala gotova.

image

Prometnica je sada jednotračna u oba smjera

A. T./

I izgleda da nismo bili jedini koji su dijelili to mišljenje. Dok smo šetali ulicom s drvoredom u srcu Trešnjevke, naletjeli smo na vozila koja su dan prije otvaranja uspjela testirati novi asfalt Krapinske. Iako se na svakom ulasku na prometnicu nalaze plastične barikade i oznake da se tuda ne smije voziti, neki su vozilima zalutali na nju i tako je "krstili". Svi su se od reda morali okrenuti kada su se približili bagerima i vratiti se putem kojim su došli.

VIDEO Nevjerojatne snimke iz Zagreba, ovo je najgore raskršće u gradu: ‘Vidjela sam čovjeka koji bijesan s kamenom juri na auto...‘

Bijes na mrežama

Na društvenim se mrežama, u grupama koje okupljaju stanovnike Trešnjevke, odmah povela rasprava o novim prometnim rješenjima, a zaključak je da vozači nikako nisu sretni zbog oduzimanja jedne prometne trake. Mnogima je sporno i to što su napravljene dvije biciklističke staze na kolniku iako se jedna biciklistička staza već nalazila na zapadnom nogostupu. Strahuju i da će, zbog biciklista, svi oni koji automobilom idu na posao sada proživljavati samo još veće jutarnje i popodnevne gužve. Za krajnje rezultate trebat će se pričekati zato što radovi još nisu u potpunosti gotovi.

Naime, iako je prva faza radova pri samom kraju, druga će faza trajati do 24. studenoga, a odnosi se na dionicu Krapinske od Kostelske do Ozaljske. Konkretno, radovi na rekonstrukciji cjevovoda u ovom dijelu trajat će do 15. ovog mjeseca, nakon čega je planirano asfaltiranje preostalog dijela Krapinske do Trešnjevačkog trga u punoj širini.

image

Vozila koja su "zalutala" na gradilište

A. T./

Obnova cjevovoda

Inače, radovi su pokrenuti zbog rekonstrukcije vodoopskrbnih cjevovoda u Krapinskoj ulici na dijelu od Ozaljske do Kostelske, a nakon toga radovi se nastavljaju na Kostelskoj i Brloškoj ulici. Ukupna duljina ovog magistralnog cjevovoda iz 1957. godine je približno 900 metara - stoji na stranicama radova.

Ovime je, nastavljaju iz Grada, započela rekonstrukcija dugačkog magistralnog vodoopskrbnog cjevovoda od Selske ceste do Avenije Marina Držića koji prolazi kroz Brlošku, Kostelsku, Krapinsku te u drugoj fazi Ulicu grada Vukovara do Avenije Marina Držića.

image

Radovi u Krapinskoj, u blizini Trešnjevačkog trga

A. T./

- Ovom rekonstrukcijom omogućit će se kvalitetnija i sigurnija opskrba vodom postojećih i budućih objekata na širem gradskom području opskrbe, jer osim što ovaj cjevovod napaja opskrbne cjevovode u dvije gradske četvrti, Trešnjevku - sjever i Trnje, on služi i kao alternativni pravac dobave vode - napisali su.

image

Rekonstrukcija magistralnog cjevovoda

Grad Zagreb/

Ukupna duljina planiranog cjevovoda iznosi 4.162,13 metara, a ugovorena vrijednost radova iznosi 3.433.462,41 eura bez PDV-a.

image

"Nova" Krapinska u srcu Stare Trešnjevke

A. T./
image

Radovi u Krapinskoj

A. T./
image

Radovi u Krapinskoj

A. T./
image

Radovi u Krapinskoj

A. T./
image

Radovi u Krapinskoj

A. T./
image

Radovi u Krapinskoj

A. T./
image

Radovi u Krapinskoj

A. T./
image

Radovi u Krapinskoj

A. T./
image

Radovi u Krapinskoj

A. T./
image

Radovi u Krapinskoj

A. T./
image

Radovi u Krapinskoj

A. T./
image

Radovi u Krapinskoj

A. T./
image

Radovi u Krapinskoj

A. T./
image

Radovi u Krapinskoj

A. T./
image

Radovi u Krapinskoj

A. T./
image

Radovi u Krapinskoj

A. T./
image

Radovi u Krapinskoj

A. T./
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2025 04:06