ZABRANJENO VOZILIMA

Na Ribnjaku traje utrka s vremenom, radovi moraju biti gotovi do kraja tjedna, a pet ljetnih projekata nije ni krenulo

Neki su sugrađani primijetili da je gradilište često izgledalo napušteno, bez radnika na vidiku.

Na području tramvajskog stajališta Grškovićeva obavlja se demontaža armiranobetonskih ploča i tračnica

 Aktualni Gradski Radovi/
Neki su sugrađani primijetili da je gradilište često izgledalo napušteno, bez radnika na vidiku.

Automobili više ne mogu na Ribnjak. Radovi na rekonstrukciji tramvajske pruge između Draškovićeve i Grškovićeve ulice nalaze se u poodmakloj fazi. Trenutačno traje utrka s vremenom da se radovi završe do idućeg ponedjeljka kada počinje nova nastavna godina. Zbog toga će ta dionica biti zatvorena za sav promet, i to u razdoblju od 9:00 do 17:00 sati, do završetka radova. Izvan tog vremena promet će teći u smjeru sjever-jug po slobodnom dijelu kolnika, dok će se vožnja prema sjeveru odvijati obilaznim pravcima.

U posljednjoj fazi radova po rasporedu slijedi izrada nivelacijskih jastuka, što prethodi postavljanju tračnica. Intenzitet radova je u prosjeku 100 nivelacijskih jastuka dnevno, odnosno 50 metara kolosijeka dnevno - stoji na stranicama radova. Na tom se potezu nalazi ukupno 1555 metara kolosijeka koji ide u obnovu. S radovima se započelo 15. lipnja, a bez obzira na ljetne vrućine, tekli su planiranom dinamikom, objašnjavaju iz Grada.

Kritike na radove

Ipak, neki su sugrađani primijetili da je gradilište pored Ribnjaka često izgledalo napušteno, bez radnika na vidiku, zbog čega se sumnjalo na probijanje zadanih rokova. Osim toga, stanovnicima sa sjevera grada nije dobro sjela ponovna obustava tramvajskog prometa. Naime, gotovo godinu dana tom trasom nisu prolazili tramvaji zbog uređenja okretišta na Mihaljevcu. Tek što se promet vratio početkom 2025. godine, nakon pola godine opet je bio obustavljen. Nekima nije bilo jasno zašto se radovi nisu izvodili paralelno pa bi umjesto dva prekidanja imali samo jedno.

Vrijednost investicije na Ribnjaku iznosi 4 milijuna eura, a uključuje postavljanje novog kolosijeka s AB pločama, demontažu dotrajalih tračnica, uzemljenje stupova kontaktne i kabelske mreže te zamjenu asfalta na cijeloj dionici. Pruga je izvorno izgrađena 1996. godine, a završetkom radova dobit će moderno ruho koje bi trebalo biti sigurnije i tiše.

Status ostalih radova

Što se tiče ostalih radova na zagrebačkim prometnicama, kojih je ovoga ljeta bilo pregršt, mnogi još čekaju završetak, ali i početak. Na primjer, na stranici Aktualni gradski radovi, koja je napravljena kako bi se građane obavještavalo o situacijama na cestama, stoji da je za asfaltiranje Avenije Većeslava Holjevca planirano izvođenje tijekom ljetnih mjeseci. No, osim te informacije ne piše ništa konkretno o početku ili napretku radova. Isto vrijedi i za asfaltiranje Utinjske ulice u Svetoj Klari, asfaltiranje Horvaćanske ceste, asfaltiranje Ulice kneza Branimira od Aleje javora do Škrnjugove te rekonstrukciju Ulice Josipa Lončara i Kreše Golika na zapadu grada. Ni traga ni glasa o tim zahvatima.

Zamjena tramvajske skretnice na križanju Vukovarske i Savske prema rasporedu je trebala završiti početkom rujna. Isti je rok postavljen za proširenje dijela Heinzelove ulice, izgradnju lijevih skretača na Slavonskoj aveniji, asfaltiranje Zagrebačke ceste od Ulice Ljudevita Posavskog do Ulice kneza Branimira u Sesvetama, rekonstrukciju tramvajske pruge na Ksaverskoj cesti te rekonstrukciju plinovoda u Selskoj. Prema dostupnim informacijama i stanju na terenu, ti poslovi nisu završeni s kolovozom.

Ribnjak obilazni pravci:

prema sjeveru: Smičiklasova – Vlaška – Vončinina – Bijenićka – H. Bollea – Mirogojska – Ksaverska

prema jugu: Medveščak – N. Grškovića – Voćarska – Vončinina – Vlaška

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. studeni 2025 02:37