NAREDILI MU?

Nakon pisanja Jutarnjeg da bliješti 50 puta iznad dopuštenog, Tomašević ugasio reklamu na Autobusnom

92 posto naših čitatelja u anketi se izjasnilo da im smeta svjetlina uličnih megareklama
 Cropix/Privatna arhiva/
92 posto naših čitatelja u anketi se izjasnilo da im smeta svjetlina uličnih megareklama

Nakon što je Jutarnji list prošlog tjedna pisao o digitalnoj reklami na vanjskom zidu Autobusnog kolodvora koja je svjetlila gotovo 50 puta jače od propisa, reklama je cijeli ovaj tjedan ugašena. Podsjećamo, mjeračem svjetline izmjerili smo kako reklama svijetli svjetlinom od 997,7 kandela po kvadratnom metru umjesto dopuštenih 20.

Postavili smo tad anketu u kojoj se 92 posto naših čitatelja izjasnilo kako im smeta svjetlina reklama.

Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja prije tri godine donijelo je Pravilnik o zonama rasvijetljenosti, dopuštenim vrijednostima rasvjetljavanja i načinima upravljanja rasvjetnim sustavima. Postoji pet zona: područja prirodne rasvijetljenosti (E0), područja tamnog krajolika (E1), područja niske (E2), srednje (E3) i visoke (E4) ambijentalne ras...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 03:17