FINANCIJSKA IZVJEŠĆA O TROŠKOVIMA

OVO JE CIJENA ZA OSVAJANJE ZAGREBA Rajko Ostojić uložio najviše, Milan Bandić u kampanju kreće bez plakata

Istekao je rok za predaju izvješća. Većina je proračun definirala do zadnjeg trena

SDP-ov Rajko Ostojić u kampanji za gradonačelnika Zagreba potrošit će 2,2 milijuna kuna, slijedi nezavisni Milan Bandić koji će potrošiti oko 700 tisuća kuna, HDZ-ova Margareta Mađerić potrošit će 500 tisuća kuna, a samo 300 tisuća kuna za predizborne aktivnosti uložit će Vladimir Ferdelji, kandidat HSLS-a, HSS-a i Zelene liste.

Svi kandidati i nositelji lista u subotu su izbornim povjerenstvima dostavili podatke i financijska izvješća o troškovima kampanje i donacijama, a sudeći po informacijama iz većine stožera s kojima smo kontaktirali računi su se slagali u zadnji čas i tijekom petka neka izvješća još nisu bila gotova. U SDP-ovu stožeru može se čuti da će Ostojić potrošiti milijun kuna za gradonačelničku kandidaturu i još toliko za kandidacijsku listu, dok u drugom krugu planira uložiti 200 tisuća kuna, jer je po zakonu dopušteno u drugom krugu uložiti 20 posto maksimalnog iznosa iz prvog kruga.

Štedljivi Bandić

- Specifikacije troškova objavit ćemo sukladno zakonu, ali još ih ne možemo ustupiti - kažu SDP-ovci. Otkrivaju nam naši sugovornici i da je glavni izvor financiranja Ostojićeve kampanje upravo SDP.

Bandić danima najavljuje skromnu kampanju - bez plakata i PR agencija, a sve zainteresirane moli da svoje donacije uplate u Zakladu za prevenciju moždanog udara. Ipak, doznajemo da će se na izborima potrošiti maksimalno milijun kuna (za sada je predviđeno 100 tisuća kuna za njega i 600 tisuća za Gradsku skupštinu). U njegovu nas stožeru uvjeravaju da se neće potrošiti ni kuna iz gradskog proračuna, no protivnički stožeri otvaraju pitanje koliko su novca u njegovu kampanju uložili porezni obveznici i prije službenog početka kampanje. Bandić je na vlastitu promociju odlučio potrošiti 100 tisuća kuna, dok će promoviranje liste na jumbo plakatima i novinski oglasi stajati oko pola milijuna kuna.

U HDZ-u su nam ustupili nešto precizniji troškovnik, pa tako od ukupno 500 tisuća kuna (240 za gradonačelničku kandidaturu, 260 za listu za Gradsku skupštinu) 110 tisuća odlazi na vanjsko oglašavanje, angažman agencije stoji 92 tisuće kuna, u letke je uloženo 40 tisuća kuna, u promidžbene poklone još toliko.

Skroman Ferdelji

Zanimljivo, iako joj predizborne ankete ne daju nikakve šanse za ulazak u drugi krug, u stožeru Margarete Mađerić već je predviđeno 40 tisuća kuna za drugi krug.

Najskromniji je Ferdelji, koji je uspio prikupiti oko 300 tisuća kuna donacija, ali je od toga 30 tisuća kuna, kako doznajemo, u kampanju uložio - sam.

- Za drugi krug još nemamo predviđena sredstva, o tome ćemo voditi računa čim uđemo - kaže naš sugovornik iz stožera.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. svibanj 2024 09:17