ŠOKANTNA TVRDNJA

Petek: ZET-u se raspao sustav naplate karata, isključio ih je teleoperater, imam i dokaz! ZET: Došlo je do nesporazuma

"Financijski sustav Grada Zagreba se raspao. Stanje je alarmantno i više ga nitko ne može prikriti!", ustvrdio je
Ilustracija
 Damjan Tadić/Cropix

Renato Petek, zastupnik u zagrebačkoj Gradskoj skupštini i kandidat za zamjenika zagrebačkog gradonačelnika na listi SDP-ovog kandidata Joška Klisovića, objavio je na društvenoj mreži Facebook status u kojem tvrdi kako su ZET-u isključene usluge teleoperatera zbog nagomilanih dugova.

Ustvrdio je i kako je zbog toga došlo do potpunog sloma sustava naplate karata.

- Financijski sustav Grada Zagreba se raspao. Stanje je alarmantno i više ga nitko ne može prikriti!, ustvrdio je Petek.

- Fotografija prikazuje poruku teleoperatera koju su jutros na svoje uređaje dobili kontrolori karata ZET-a. Zbog višemjesečnog duga od 24.236,96 kuna srušio se sustav kontrole karata. Već i zagrebačke vrane znaju da Grad mjesecima duguje sve većem broju dobavljača. Ista je situacija i s Holdingom. Proračunska rupa je veća od 1,5 milijardi kuna, neplaćene obveze odavno su premašile 750 milijuna kuna te svakodnevno rastu u milijunskim iznosima. Katastrofalna financijska situacija je uzrokovana lošim upravljanjem i preplaćivanjem brojnih ugovora i usluga dosadašnje gradske uprave i podržavatelja iz HDZ-a, a ne posljedicama pandemije i potresa - napisao je Petek na svom profilu.

Petek nam je, pak, pojasnio kako je prema njegovim informacijama zastoj u radu sustava trajao svega nekoliko sati, i to zbog dugovanja prema tvrtki A1.

- Kontrolori su na svoje uređaje, koji su povezani SIM karticama, dobili obavijest da su im usluge obustavljene - rekao nam je Petek.

Glasnogovornik ZET-a Domagoj Zeba poslao nam je objašnjenje situacije rekavši kako se radi o nesporazumu koji je brzo riješen.

- Zagrebački električni tramvaj i A1 njeguju korektnu poslovnu suradnju, a ZET redovno podmiruje svoje obveze. U konkretnom slučaju u našoj poslovnoj evidenciji nije zabilježen nepodmireni iznos niti je temeljem navedenog zaprimljena opomena. Nakon reakcije pružatelja usluge, u izrazito kratkom vremenskom roku nesporazum je na obostrano zadovoljstvo otklonjen i usluga je žurno uspostavljena - napisao nam je.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
11. svibanj 2022 15:24