Može li usluga koju građani Zagreba skupo plaćaju biti jednostavnija, brža i korektnija ili im gradska uprava planira komplicirati svakodnevicu? Evo nekoliko pitanja i odgovora.
* Potpisali ste ugovor s Gradskom plinarom Zagreb-Opskrba i poslali ste ga u tada propisanom roku do 23. rujna, ali ovih ste dana dobili ugovor Međimurje-plina s uplatnicama - što učiniti? Evo što su nam kao korisniku odgovorili iz Gradske plinare Zagreb:
- Naš ste kupac od 1. listopada, ovim putem se dodatno ispričavamo zbog eventualno prouzročenih teškoća. Naime, kao što ste, vjerujemo, upoznati, u rujnu se javilo jako puno kupaca zainteresiranih za ostanak kod nas na opskrbi te je ta velika količina dokumentacije i podataka morala biti obrađena. Nažalost, nismo stigli sve odraditi zbog tehničke prirode ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....