Na dubini od 30-ak metara ispod Ilice, Gundulićeve, Draškovićeve, Tuškanca, Dubravkinog puta, Gupčeve zvijezde i Šalate prokopat će se sedam podzemnih tunela dugih 4,2 kilometra, a u nove podzemne ulice preselit će se većina prometa s Donjeg i Gornjeg grada.
Ova futuristička vizija, koja bi stajala više od 100 milijuna eura, rezultat je 20-godišnjeg istraživanja prometnih stručnjaka s Instituta prometa i veza, a njezin zaključak je da su podzemni tuneli jedino efikasno i dugoročno rješenje za povezivanje Gornjeg i Donjeg grada te rješavanja prometnog kaosa u gradskom središtu.
Kao argumente za gradnju “podzemnog grada” autori studije navode kako bi se time dio ulica poput Ilice i Frankopanske mogao pretvoriti u pješačku zonu. U Ilici bi se ubrzao promet tramvaja, auto...
Ova futuristička vizija, koja bi stajala više od 100 milijuna eura, rezultat je 20-godišnjeg istraživanja prometnih stručnjaka s Instituta prometa i veza, a njezin zaključak je da su podzemni tuneli jedino efikasno i dugoročno rješenje za povezivanje Gornjeg i Donjeg grada te rješavanja prometnog kaosa u gradskom središtu.
Kao argumente za gradnju “podzemnog grada” autori studije navode kako bi se time dio ulica poput Ilice i Frankopanske mogao pretvoriti u pješačku zonu. U Ilici bi se ubrzao promet tramvaja, auto...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....