Nekim stanovnicima Sesveta Bajs bicikli se i nisu svidjeli. Zbog toga su se neki bicikli našli na krovu autobusne stanice, neki u jarku, neki su odbačeni u dječjem parkiću, dok su pak neki završili na krošnji stabla. Fotografije bicikala objavila je Udruga Zelene i plave Sesvete na svom Facebook profilu.
- Potpuni divljaci su među nama. Ne može se naći ni riječi kojima bi se ovo opisalo. Otkud takav nagon za uništavanjem zajedničkih dobara? Obijesti treba stati na kraj svim zakonitim sredstvima! - napisali su.
Novi sustav mikroprijevoza uveden je krajem kolovoza, a iz Grada su objavili kako su zadovoljni načinom na koji je Bajs prihvaćen. Trenutno je u tijeku velika ekspanzija te usluge. Nakon što je pokrenuta s 40 stanica koje su se uglavnom nalazile u centru Zagreba, do kraja mjeseca trebalo bi biti otvoreno svih najavljenih 180, a sada je, vidimo, stigla i do Sesveta.
Osim cijena, koje su Zagrepčanima dobro poznate - 50 centi za pola sata vožnje, kao i mjesečne pretplate od 5 eura, odnosno godišnje od 30 - objavljene su i kazne koje će se uručiti neodgovornim korisnicima. Tako kazna za krađu Bajsa iznosi čak 1500 eura, ostavljanje bicikla izvan službene stanice platit ćete 30 eura, a za nezaključavanje bicikla nakon vožnje 15 eura.
Svi su bicikli osigurani GPS sustavom, preko kojeg će se motriti gdje su bicikli ostavljeni, a usluga je dostupna 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu.
Inače, Grad Zagreb je posao ugovorio s tvrtkom Nextbike kojoj je isplatio oko 9,3 milijuna eura bez PDV-a. Osim stanica i bicikala, u tu je cijenu uračunato i održavanje, kao i prijenos bicikala između stanica. Bajs je zamišljen kao ekološka nadopuna javnom prijevozu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....