U jednom je parku u zagrebačkom kvartu Špansko osvanuo neobičan plakat koji je privukao pažnju prolaznika i izazvao pravu raspravu na društvenim mrežama.
Na stupu u parku zalijepljen je plakat s velikim natpisom "Marko lažljivče! Nek svi vide kako si me varao! Vidimo se na sudu!". Plakat je sadržavao i QR kod, a stanari Španskog na društvenim su mrežama ubrzo počeli nagađati što se iza njega krije, od dokaza prevare, poziva na sud pa do nečeg sasvim trećeg.
I dok mnogi kod nisu htjeli skenirati misleći da je riječ o prevari ili nekom virusu, bilo je i onih hrabrijih koji su otkrili da se radi o pametnom marketinškom triku.
Iza poruke na plakatu zapravo ne stoji ljutita bivša partnerica, već jedan zagrebački beauty salon koji je ovom porukom samo htio privući pažnju svojih klijenata i na kreativan način promovirati svoj rad.
U razgovoru za Jutarnji iz salona nam je javila Danijela, suvlasnica salona koji vodi sa svojom sestrom. Poručila je kako su u salonu oduševljeni pažnjom koju su primili, od građana, ali i medija. Ideju su i same dobile na društvenim mrežama. Sličan je trik koristio jedan restoran za svoje reklamiranje. Nisu primijetile da je netko nešto slično isprobao u Zagrebu pa su to odlučile napraviti one i iskušati svoju sreću.
PROČITAJTE VIŠE: Svi bruje o novom muralu u Zagrebu, umjetnik nam otkrio tko ga je inspirirao: ‘On je ostavio poseban utisak na mene‘
Reakcije su većinom bile pozitivne.
- Već nam se javljaju žene da pohvale ideju, a nekolicina ih je zatražila i termin, kazala nam je Danijela i dodala: "Ideja nije svakidašnja, a ako ste gledali naš profil, mi takav sadržaj snimamo i trudimo se privući klijentice na mjesto gdje će se osjećati kao kod kuće".
Iz salona ipak nisu očekivale ovakvu pažnju javnosti.
- Očekivale smo da će ljudi biti radoznali, ali da će plakat završiti po grupama i da će nas kontaktirati mediji, to nismo očekivale, kazala je i dodala da su se bojale da će neki osuđivati njihovu ideju za promoviranje, no misle da će im svakako donijeti nove klijente.
- Glupo ili genijalno, mi smo se zabavile gledajući reakcije i ipak ima ljudi koji su tek sad saznali za nas i koje interesiraju naše usluge, što je u konačnici bio cilj, poručila je Danijela za kraj.
QR kod vodi na njihov Instagram profil, a cijela se ova akcija pokazala uspješnom. Naime, u samo nekoliko sati plakat je postao viralna tema te se zagrebački kvart nakratko pretvorio u scenu iz sapunice s neočekivanim marketinškim obratom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....