BRZO SE PROŠIRILO

‘Marko lažljivče! Nek svi vide kako si me varao!‘; Ovaj plakat osvanuo je u Zagrebu, doznali smo o čemu se radi

Neobična poruka na plakatu i QR kod pretvorili su mirno jutro u viralnu senzaciju i neočekivanu reklamu.

Nesvakidašnji plakat osvanuo na Španksom

 Facebook/screenshot/
Neobična poruka na plakatu i QR kod pretvorili su mirno jutro u viralnu senzaciju i neočekivanu reklamu.

U jednom je parku u zagrebačkom kvartu Špansko osvanuo neobičan plakat koji je privukao pažnju prolaznika i izazvao pravu raspravu na društvenim mrežama.

Na stupu u parku zalijepljen je plakat s velikim natpisom "Marko lažljivče! Nek svi vide kako si me varao! Vidimo se na sudu!". Plakat je sadržavao i QR kod, a stanari Španskog na društvenim su mrežama ubrzo počeli nagađati što se iza njega krije, od dokaza prevare, poziva na sud pa do nečeg sasvim trećeg.

I dok mnogi kod nisu htjeli skenirati misleći da je riječ o prevari ili nekom virusu, bilo je i onih hrabrijih koji su otkrili da se radi o pametnom marketinškom triku.

Iza poruke na plakatu zapravo ne stoji ljutita bivša partnerica, već jedan zagrebački beauty salon koji je ovom porukom samo htio privući pažnju svojih klijenata i na kreativan način promovirati svoj rad.

U razgovoru za Jutarnji iz salona nam je javila Danijela, suvlasnica salona koji vodi sa svojom sestrom. Poručila je kako su u salonu oduševljeni pažnjom koju su primili, od građana, ali i medija. Ideju su i same dobile na društvenim mrežama. Sličan je trik koristio jedan restoran za svoje reklamiranje. Nisu primijetile da je netko nešto slično isprobao u Zagrebu pa su to odlučile napraviti one i iskušati svoju sreću.

PROČITAJTE VIŠE: Svi bruje o novom muralu u Zagrebu, umjetnik nam otkrio tko ga je inspirirao: ‘On je ostavio poseban utisak na mene‘

Reakcije su većinom bile pozitivne.

- Već nam se javljaju žene da pohvale ideju, a nekolicina ih je zatražila i termin, kazala nam je Danijela i dodala: "Ideja nije svakidašnja, a ako ste gledali naš profil, mi takav sadržaj snimamo i trudimo se privući klijentice na mjesto gdje će se osjećati kao kod kuće".

Iz salona ipak nisu očekivale ovakvu pažnju javnosti.

- Očekivale smo da će ljudi biti radoznali, ali da će plakat završiti po grupama i da će nas kontaktirati mediji, to nismo očekivale, kazala je i dodala da su se bojale da će neki osuđivati njihovu ideju za promoviranje, no misle da će im svakako donijeti nove klijente.

- Glupo ili genijalno, mi smo se zabavile gledajući reakcije i ipak ima ljudi koji su tek sad saznali za nas i koje interesiraju naše usluge, što je u konačnici bio cilj, poručila je Danijela za kraj.

QR kod vodi na njihov Instagram profil, a cijela se ova akcija pokazala uspješnom. Naime, u samo nekoliko sati plakat je postao viralna tema te se zagrebački kvart nakratko pretvorio u scenu iz sapunice s neočekivanim marketinškim obratom.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 07:52